Cookie cookie....

.....jag e koooonstig! Ibland får jag bara fnatt och det e ingen här att busa med! Ihhh....ringde storasyster men hon svarade inte! Ska trycka på upphittarknappen på telefonen som spelar en trudelutt och dansa lite....jag har värsta movesen. Wieheee....så här blir man när man e uttråkad...GALEN! Nej jag e inte full! Vad tror ni?
 Här kommer ett klipp med Ernst Hugo....I love....det va älsklingen som fick mig att kolla på Riket....grym serie btw....Ernst Hugo du e saknad av både mig...killen och Håkan Hellström! Lyssna på Klubbland om du inte fattar!





Hejsvejs!

 

Kommentarer
Postat av: Tina

OMG Claire Wikholm hahahahaaaaahaaa!!



NI har fått en nominering i min blogg. Titta förbi så får ni se! ;0)

2008-08-22 @ 20:29:56
URL: http://beleza.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0