Deffad

Hehe, vet knappt vad det betyder..."att definera sina muskler"...Jag styrketränar en gång och SER hur jag bullat upp mig! Ska ta kort på mina nya muskler - bilderna visar INGENTING!? Hmm.
Min tränare/sjukgymnast sa nåt om att "man börjar snacka om styrketräning när det är minst 20 kg...."eller nåt. Som man tränar med alltså.
Det var på fransk brytning...enligt Google blir det såhär; "Lundi commence parler de l'entraînement en force quand il est au moins 20 kg".
Men det känns bra! Att träna. Målet e definitivt att få synliga muskler! Madonna e en inspiration! Hur gammal e hon?! Snart 50 år el så?!Wow.




Kommentarer
Postat av: mum

Testade Google översättning på lite olika språk av er blogg! Det blir jätteroligt! Den är verkligen i sin linda ännu! Hoppas den blir bättre - lämnade några översättningsförslag som man kan göra!

Besos!

2008-08-07 @ 08:23:14
Postat av: storasyster

Lämnade dom vart då? Till Google? Den e så kul, man lär sig massa nya ord om man översätter bloggen till t.ex danska. Hihi

2008-08-07 @ 10:08:23
URL: http://systerochjag.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0