deprimerande höst

Ja syrran, fixa en 80-tals fest! Hade vart grymt kul! Jag behöver piggas upp, för nu e jag sååå uttråkad!

Den där jävla hösten smyger sig på...Det finns inget jag avskyr mer! Jo, massor av saker, men det e mitt största bekymmer nu.
Precis som många andra, lider jag av höst / vinter depression. Men ta mig fan att jag ska kämpa iår! Ska fortsätta träna,  inhandla en ljusterapi-lampa och se till att umgås med människor som får mig att må bra.

Så himla synd att jag bor som jag bor, hade gärna viljat ha en liten misse! Märkte att det var bra för mig, att ha katterna här...men kruxet e att  jag inte vill  ha en innekatt.

Det löser sig nog...sov så gott och dröm sött!!





Kommentarer
Postat av: lillasyster

Mmm känner såååå likadant! Köp Omega 3 piller med...hörs imon skrutt! Puss och natti!

2008-08-10 @ 23:08:51
URL: http://systerochjag.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag ääälskar hösten! Härliga färger på träden, bästa modesäsongen på året, å alla bra serier på tv kommer tillbaka äntligen!

2008-08-11 @ 11:07:22
URL: http://beleza.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0