Det suger i min party tarm :D

Njaee iaf lite! Vill ordna ngn slags 80 tals fest....musik, kläder allt! Men det finns så mkt annat att ordna med.
 
Det har börjat läcka in vatten i vårat kök och för att kolla vart det kom ifrån var sambon tvungen att rycka bort ett kökskåp....kul...mmm....verkligen. Ska ju börja renovera sovrummet, övningsköra, hinna åka in till Gbg/Kultur kalaset och käka langos och glo på folk, söka jobb, ta kontakt med alla nära och kära jag ignorerat under min eländiga förkylningsvecka, handla mat, träna m.m. Varför finns det inte fler timmar på dygnet.

När det blir för mkt att hålla koll på glömmer man hälften! Du vet vad jag snackar om va? Tillfällig blackout.

Väntar just nu hos mamsen, på att sambon ska sluta jobbet och hämta mig och cykeln!

Suttit framför datan och bjudit på saker på Tradera! Inhandlat mumin album och örhängen haha!


 


Och du jag har Ulla Bella sekreterares autograf....det ni ;P




Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0