En ny dag....

....nya bekymmer?

Hmm testat allt på dom jävla tapeterna! Nu ska sambon köpa ngt tapetväck....hoppas det hjälper! Ordningen e återställd i köket och strax ska jag ta mig an kläderna på golvet och garderoben+bokhyllan! Vill gärna ha lite ordning trots att vi får sova i vardagsrummet hehe!

Fina grejer du hitta på nätet Sis :)

Jag vill ha sol sol sol på lördag, isf ska vi köra en repris på grillfesten hos syrran och sen en sväng till Gbg kalaset! Kan jag behöva efter sovrums mardrömmen!

Vad har ni planerat i veckan då? Ni får gärna kommentera! Då blir vi ååååh så glada :D

Visste alla att Lindex har online shopping med? Okej HM....men Lindex.....va ngt nytt för mig iaf. Här kommer lite favoriter att inhandla när ekonomin blir bättre :D












Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0