Förkyld oh no!

Mina näsborrar svider, snuvig, huvudet känns som en ballong och ögonen är små och svullna.....jag har blivit förkyld! Fan oxå...jag behövde pengarna från jobbet! Ska va hemma imon med....men sen får det fane mig räcka! Vill jobba! Till helgen pratade jag och sambon om att ha kräftskiva med! Hade vart trevligt....får väl se vilka som får en inbjudan. Vet inte om han hade tänkt det som en släktgrej eller kompisgrej.

Idag var vi tvungna att handla! Hade INGEN mat hemma! Iaf skulle jag köpa en deo och sambon är extremt känslig för dofter.....så då frågar jag honom:
                                                                    
-Lukta på denna, godkänner du den?
-Nee....
-Nehee men den här då? Godkänd?
-Ja den e okej!

Sen märker jag att kvinnorna i närheten glor på mig.....haha dom måste trott att jag var hunsad som sjutton och inte ens vågade besluta vilken deo jag ska ha själv. Hmm....komiskt! Min kille som inte skulle röra en fluga ens :)

Ja så e det! Hoppas ni mår bättre än mig!

Arrivederci snyggon






Kommentarer
Postat av: The Golden Girl

Känns som alla börjar bli förkydla nu... det här vädret förstööör!

2008-08-05 @ 01:41:58
URL: http://thegoldengirl.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Ja verkligen....fy, när kommer solen tillbaka? :)

2008-08-05 @ 13:52:57
URL: http://systerochjag.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0