God morgon?

Inte så god med tanke på att jag vaknade vid 4...Nån annan som e vaken? På väg till jobbet, eller kanske precis kommit hem? Tittar mot grannhuset, som e helt nersläckt. Tyst å mörkt, bara några bilar som passerar då och då, utanför på vägen...Så trist att vakna vid den här tiden. Om ett par timmar kommer jag bli sömnig igen. Men det e ok, jag kan krypa ner under täcket ett par timmar. Eller hela dagen. Jag längtar efter att ha något att göra, ett arbete att gå till, tjäna pengar, känna att det e helg-när det ÄR helg. Nu e dagarna sig lika...Ska träna i eftermiddag-ser framemot det! Ska försöka att inte fuska, hehe!
Förresten, jag har blivit mörkhårig igen! Bild kommer senare, inte så sugen att ta kort nu...klockan e bara 05.20!!
Bort med dom solkyssta slingorna, och tillbaka till mitt mörka. Trivs bättre så!
Drömde att mamma gjorde världens finaste animation, men kommer inte ihåg vad den föreställde. Nåt rosa och blått, kanske nån blomma?! Eftersom jag fortfarande e pigg ska jag leka lite i Photoshop nu. Kanske en bild, kanske en animation, vi får se.
Sov sött, ha en bra dag...beroendes på vart du e på väg :)


Soluppgång i Tunisien..wish i was there...


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0