Har ni fest eller?

Tjohoo....idag e det fredag=Räkfrossa hos mamsen! Ska bli kul! Sitter och knattrar här och bälgar i mig andra koppen kaffe. Till frukost åt jag två äggmackor med tomat och drack min dagliga c-vitamin brus drink!

Vad gör ni då?

När jag vaknade i morse var inte sambon hemma! Klockan va nio och han skulle vara hemma efter jobbet vid sju. Fick panik började tokringa och va orolig att ngt hade hänt! Inte helt omöjligt med tanke på vad han jobbar med :O

Men det va lugnt han jobbade över....usch hatar att vara så uppstressad....yrvaken, halvnaken och orolig!



Kom ihåg när storasyster fick besök av en kompis på morgonen när ja va hos henne. Jag låg och sov men blir väckt av att det ringer på dörren. Känner inte igen karln som står utanför (hon har nyckelhål)

Han: Hallååååå storasyster/namn
Jag: Hon e inte här (skriker jag mot den stängda dörren)
Han: Släpp in mig?
Jag: Nej!
Han: Men vart e hon?
Jag: Jag ringer polisen?
Han: men säg vart hon e?
Jag: Hon e i tvättstugan
Han går.....

Haha för det första hon va i tvättstugan, för det andra tänk OM han va farlig? och vad gör jag? Jo skickar honom direkt till henne.....hahaaa

Jaja då va jag iaf oxå yrvaken, halvnaken och orolig!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: storasyster

Haha, hemskt av dig att skicka galningen direkt till mig!Förresten heter det inte nyckelhål-alla har väl ett sånt...kiköga kallas det. Haha,nä,inte det heller va.

2008-08-29 @ 11:26:00
Postat av: Lillasyster

Kikhål?



Äsch vete fan :D

2008-08-29 @ 11:26:37
Postat av: storasyster

titthål va?

2008-08-29 @ 11:38:04
Postat av: Lillasyster

Ahh...så kke det heter! Tror jag :)

2008-08-29 @ 11:42:04
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Hej Lillasyster!



Amos är en tidning från Svenska kyrkan som hamnar hos alla hushåll och ÄnglaNytt är alltså den lokala bilagan som ligger inuti. Storasyster undrade om jag var kristen och det är jag INTE, ha ha, jag är som sagt inte ens medlem i Svenska kyrkan.



Det skall bli kul när det är publicerat, med länk till bloggen och allt, och så hittar (de kristna) läsarna den hinduiska guden Shiva på min blogg, moahahaha!



Och jag skall så klart ta med artikeln och det så småningom. Den finns även i pdf. Kram.

2008-08-29 @ 13:53:56
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0