I-lands problem

Det första jag gör när jag vaknar är att brygga kaffe! Om jag inte får mitt morgonkaffe förvandlas jag till värsta pms-häxan! För en massa år sedan, på min födelsedag, gav lillasyster mig frukost på sängen - med te!!? Va, what, why?? Jag höll god min såklart och fixade kaffe sen. Te??

Så imorse var samma sak, skulle fixa mitt kaffe, och i samma sekund som jag vred på kranen och den bara pyste ut en liten fjärt av luft, kom jag på det! Idag har dom stängt av vattnet i ett par timmar! Panik! Mitt kaffe då? Funderade starkt på att ta katternas vatten (urrk!!) tills jag kom på att jag hade kvar vatten i en flaska sen igår, från träningen.
Fick en skvätt kaffe men vill ha mer! Får vänta nån timme till.

Vilka I-lands problem alltså! Gud, vad jag uppskattar vatten!!!



Love




Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha det är helt galet vad lika vi är. Fast jag hade bara satt mig ner på golvet och börjat grina kan jag tala om. :0)

2008-08-07 @ 11:30:08
URL: http://beleza.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0