iIlustration

Enl Wicipedia;

En illustration (lat. illustra'tio, av illu'stro upplysa, bestråla) är en bild som beskriver och belyser den text den illustrerar.
Ok...Hm. Har sett en del illustrationer på sistone, och tänkte att jag också vill!! Men vad e "reglerna"?

Jag ska se till att ta Illustrator programmet från mamsingen, under tiden får jag nöja mig med Photoshop. Så varsegoda, min första illustration! Kan det kallas illustration, ni som vet?!

Förresten, Honey, bra att nån av oss bloggar!! Jag har vart lite seg...





Kommentarer
Postat av: mum

Häftigt! Jo men visst e de en illustration! You go girl! Pusssss

2008-08-10 @ 19:49:09
Postat av: storasyster

hihi, mum, du e ju för go! Puss

2008-08-10 @ 22:46:38
URL: http://systerochjag.blogg.se/
Postat av: Kim

Vad fin den blev! Skulle med vilja kunna göra sånt men är helt loost vad gäller photoshop :(

2008-08-10 @ 23:05:38
URL: http://lindbergkim.blogg.se/
Postat av: megasyster

Det var coolt!

2008-08-12 @ 00:15:25

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0