Irriterad

Jag blir irriterad över att mina blåa linser inte har kommit än...jag e så otålig...



Jag bir så irriterad att jag köpte nån rip-off på Wellas balsam - för det var definitivt inte balsam! Det e som schampo!!




Jag blir också irriterad att katternas husse ska sno tillbaka sina katter om några dagar! Men jag dååå?? Blir lämnad heeelt ensam!! :(
Dumma kille!! Elaka, hemska man! Haha, jag e så van vid katterna nu ju...Snyft.




Åsså e jag irriterad på att det regnar och på att jag inte fick mitt paket idag heller. Ett paket från min darling...en ring!

IRRITERAD!!!!

Hoppas allt e bra med er iaf!! Puss


Kommentarer
Postat av: Paulize

sv:

Tack så mycket:)

2008-08-04 @ 14:34:15
URL: http://paulize.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0