Kära dagbok

Har pussat och beundrat min ring hela dagen, haha! Jag bara älskar den...och killen också :)
Fast fan, den e lite för stor för mina bäbisfingrar och speciellt i det här svenska klimatet. Jag har dessutom för få fingrar! Bara 10 totalt. Jag behöver fler! Älskar ringar!!! Kom på att det nog ligger långt tillbaka, min kärlek till ringar. Se här, min första dagbok...och om min ring jag hittade - OCH tappade!!  Hahaha!!





Haha, i kill myself va söt jag var!! Senare hittade min bästis ringen, den där Johanna, men hon gav inte tillbaka den tilll mig:(

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hahaaa va sött lilla mini Liberace :D

2008-08-08 @ 21:13:40
URL: http://systerochjag.blogg.se/
Postat av: mum

Ni e fantastiska! Älskar att läsa er blogg!!! Kraaam!

2008-08-09 @ 09:40:03

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0