Katt söker hem!!

Jenny tipsar om Katthemmet kompis, som tar hand om massa av hemlösa kissar! Vilka underbara personer! Kolla in hemsidan Katthemmet!
Katter, katter, överallt ser jag katter! Ett tecken?!

Har badat bubbelbad och kom på 2 saker!
1: Anledningen att man älskar att bada, är att det påminner om när man låg i mammas mage. Varmt, tryggt å behagligt! :)
2: Jag börjar bli beroende...bloggberoende! Tar kort på allt och inget-för bloggen! Hallå, brukar jag göra hjärtan i badskummet annars tror ni?! Haha, komplett galenskap!



Ännu en gång, var e lillasyster? Snart tar jag över bloggen, döper om den till Storasysters betraktelser och hon får endast säga sitt i kommentarerna! HAH!
Skoja bara...vi har våra dagar båda 2, ibland har man lust, ibland inte.



Sov sött


Kommentarer
Postat av: AMHL

Jo, jag undrar om det är någon som vet vem/vilka som kom på etiketten BRUKARE inom vården för seniorer och funktionshindrade?

I mina öron låter ordet brukare nedsättande och förolämpande i vårdsammanhang mot vårdtagarna-klienterna-patienterna.

Enligt synonymordboken betyder brukare

bl.a. användare, nyttjare, konsument, utövare; bonde, lantbrukare.

2008-08-22 @ 07:06:38
Postat av: storasyster

håller med dig! Brukare...ingen positiv klang direkt.

2008-08-22 @ 07:32:25
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Ååå, tack för reklamen! /Tass vännen!

2008-08-30 @ 18:53:03
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0