Kattnamn

Skulle träna i eftermiddag, men vaknade upp med...vad heter det?! Inte nackspärr - men samma slags värk på en punkt i ryggen. Nån sträckning eller nåt.  Ringde å avbokade, och det visade sig att dom glömt att skriva upp mig ändå! Hoppas att jag kan träna på onsdag.

Min hjärna e helt inne på katterna nu! Har inte ens hittat mina nya sambos, men hjälp mig gärna med namnförslag! Vet inte heller om det blir honor el hanar, eller en av varje...Nåt jag inte gillar e dom där vanliga kattnamnen som Tusse, Missan etc...Kom på nåt annorlunda. Senaste förslagen jag fick var Sacha och Pacha...nä tack. Såg en katt på nätet som hette Jane, och det lät ju bara skumt!
Yes, jag e kräsen, men namnbomba mig iaf, tack!

Det finns ju massa" kattnamn" på nätet, men allvarligt;  Thåström, The chosen one, Stanislav, Åklagarn!? Larvigt, då kan man lika gärna kalla sin katt Bajs...





Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har alltid gillat "Mitzie" men det är nog ett ganska vanligt kattnamn oxå.



2008-08-25 @ 12:49:03
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Hehe....jag gillar ett liknande namn som Tina sa....såg det på film ngn gång...Mittens...alltså tumvantar på engelska haha!

2008-08-25 @ 20:55:11
Postat av: storasyster

Mitzie och Monti låter sött...Tack Tina och mum. Mittens e åxå gulligt sis.Oh, kommer utan tvekan att bli den där galna tanten med alla katterna!MERA namnförslag!

2008-08-25 @ 22:29:54

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0