Kattpitbull

Hade massa konstiga drömmar inatt. Minns inte allt, och vaknade varannan timme som vanligt, men jag minns att det kom en katt till mig...en hemlös, rätt ful och oönskad sådan. Halva hans ansikte var skadat, som om han blivit misshandlad eller om det var en missbildning från födseln...Det syntes att han var ledsen och ensam. Mitt hjärta e mjukt som en bomullstuss, så självklart ville jag ge katten kärlek. Poff - så kom det 9 katter till och lade sig på rad för att bli klappade. I tur och ordning kelade jag med dom, och dom sprang glada därifrån...Nån som kan tolka drömmar?
Katterna var en blandning mellan katt och pitbull...Drömmar alltså, vllken grej!




Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ihhh va läskig den ser ut!

2008-08-28 @ 20:14:58
Postat av: storasyster

alla e fina på sitt sätt;)mina små pitbullkatter...kattpitbullar..haha.oj!LOL

2008-08-28 @ 20:20:06

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0