KOM IGEN!!

Vet inte vad man ska göra...känns ibland lite oinspirerande med den här bloggen när kommentarerna e så få...Gnäll, gnäll!! Kanske borde visualisera min önskan.
Vet inte vilka som kikar in här emellanåt, men konstruktiv kritik tas gärna emot. Bara så ni vet! Eller andra önskemål. Haha, nu menade jag inget annat än i bloggsyfte!

Det e bara att det e så kul att läsa kommentarer...se att någon bryr sig...ska jag gå ner på mina bara ben och be?! HÖHÖ!

Men gör det, vi uppskattar det så! Puss å Kram på er alla, även ni som inte kommenterar ;)
Jag sätter igång och visualiserar ok! Deal?!



Till er...haha, hjälper fjäsk?


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag ber med snällt....snällaaaa kommentera och rösta...puss på er :D

2008-08-11 @ 23:05:27
URL: http://systerochjag.blogg.se/
Postat av: mum

Vilken härlig animering av rosor! Du får ge mig adressen! kraaaam

2008-08-12 @ 07:53:45

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0