Kräftor och kulturfestival

MMM!! Imon blir det kräftor! Ska bli så himla gott! Efteråt drar vi till stan, men det verkar inte vara några bra spelningar..om man nu inte e ett fan till Arvingarna. Dansbandsmusik e inte min grej.
Jag gillar det mesta, men dansband? Nä. Blir galen när nån låt sätter sig på hjärnan, typ Eloise. En låt som man egentligen inte gillar. Eller e det tvärtom. Jag kanske gillar Arvingarna i smyg? Ska absolut springa till deras spelning och kasta mina trosor på scenen. Ehh, eller inte. Det finns bara ett dansband i mitt hjärta, och det e Lennartz! Bästa serien nånsin!!



Kommentarer
Postat av: lillasyster

haha Lennartz....han e ju grym och söt....ska bli kul imon....Arvingarnas fanclub hade ett par trosor där det stod "låt tonerna tränga in" (jag var inte med i fancluben utan en kompis okeeeej) Men det e ju lite creepy att ha som text...på trosor???? Nu nanna! Pöss!

2008-08-15 @ 23:58:18
Postat av: storasyster

Usch, "låt tonerna tränga in" ?! Tacky....

2008-08-16 @ 10:09:52

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0