Kräftskiva

Eftersom alla andra bangade, så skulle det bara va jag och syrran+pojkvän, men så blev han lite krasslig -  så det blev en romantisk mddag för 2. Haha. Tanken från början var att vi skulle åka in till stan, men vi har blivit så bekväma och en aning lata...så vi gick till våran favorit krog istället. Stötte på några polare där med, så det blev en riktigt kul kväll. Sen nattamat och i säng vid 4!! Jag vaknade till liv  redan vid 8, så jag har vart seeeeg hela dan!


Mmm, goda spanska kräftor!

Kläderna jag lovade visa kommer här. Klänningen måste sys in, och jag tror den kommer bli en tvärsäker favorit nu tlll hösten/vintern!!



kram


Kommentarer
Postat av: Tina

Jaha är det spanska kräftor man ska köpa? Vet aldrig vilka som är bäst :0/



Ska på "kräftis" på lördag men jag hoppas jag kommer hem tidigare än ni gjorde ;0)

2008-08-17 @ 19:18:33
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: storasyster

Beror på, dom var goda, men inte så mycket kött eg.Vi körde den billiga varianten;) Ha så kul på lördag!

2008-08-17 @ 19:31:37

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0