Mata mig!

Hängde med en polare igår, drack gott vin å käka nötter. Blev rätt sent, så jag var inte den piggaste i stan imorse, när "Husse" hämtade katterna. Tror mitt hjärta brast en smula. Nåja, nu slipper jag katthår överallt i lägenheten, slipper få mina grejer nerrivna från hyllor å väggar, och jag kan ha fönstrena vidöppna!

Som sagt, lite trötter idag...och vaknade vrålhungrig! Stack ner till Ica, köpte pommes, grillad kyckling och till mina mackor - Ica´s egna kycklingpålägg! Smakar så gott!! Rekommenderas! Nu ska jag slänga mig i soffan å kolla lite på tv. Vad ska ni göra?

Tunna skivor, Rökt kyckling
 
ICA Gott Liv Tunna skivor, rökt kyckling, 200g. Produkten har en låg fetthalt och är ett bra och nyttigt pålägg om man vill hålla nere energiintaget. Tunna skivor har inget onödigt salt tillsatt. Bara så mycket som smaken kräver.

Kostar runt 30:-









Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0