Nu e hösten på väg...

....usch man blir nästan lite deppig! Får väl låna systers ljus lampa om det blir för illa.....testar att äta omega 3 med, det ska tydligen vara humörhöjande!

Det va inte mkt till sommar, men kul har jag haft iaf. :D


Sitter här och knattrar....väntar på att sambon ska komma hem från jobbet! Vi ska iväg och handla och köpa färg till gästrummet! Tänkte göra lite käk tills han kommer hem idag. Funderade på att göra köttfärspaj eller gulash soppa, men känner mig lite lat så det får bli skabetti och köttfärsås som jag sa när jag va liten! En annan grej jag gjorde va att upprepa T:et i ord som sluta på T....som katt..t....t....t....t....haha vilket litet freak jag va när ja va liten. En annan gång kröp jag upp på toaletten....till handfatet.....satte på kranarna och satt där och plaskade tills mamma såg mig...hihi!

Hur var ni som små?




(Det e inte jag på bilden)







Kommentarer
Postat av: storasyster

vilken söt unge!! hihi, fast vem skulle inte va söt i en sån kostym!!Pöss

2008-08-18 @ 16:28:45
Postat av: mum

jag hade alldeles spikrakt hår o syrran hade självlockigt, fick alltid höra av tanterna på besök hur söt hon var, jag blev väl lite avis, så jag lura syrran att sätta sig på pottan o att vi skulle leka frisör, vilket hon gick med på, o då passade jag på att klippa av henne lockarna :) Mamma o pappa blev väl inte så förtjusta över mitt friserande av syrran :(

2008-08-18 @ 16:37:51
Postat av: Lillasyster

Storasyster: Haha eller hur :D



Mum: Din lilla satunge....hahaaa....jag hade blivit tokig om jag va mormor!

2008-08-18 @ 16:46:50
Postat av: storasyster

Jag var en snäll, liten ängel - precis som nu :D

2008-08-18 @ 17:40:26
Postat av: mum

jasså men kommer du inte ihåg när du klippte av dig halva ögonbrynen och såg ut som Nils Poppe, eller en annan gång när du klippte av dig håret, jättekort på ena sidan, och långt på andra!!! Lilla buse där du med!!!

2008-08-18 @ 18:54:02

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0