On the highway to hell....

Haha idag har jag övningskört för första gången,körde runt på en parkering, gasa, bromsa, växla, va grym jue! Som belöning fick jag en god räkmacka av sambon (mest för att jag tvingade honom)

Strax ska jag sätta igång och måla gästrummet! Blir nog fint! måste måla listerna vita med....för sambons kompis hade målat rummet (och listerna) i ngn gräslig blå färg. I stil med den gräsliga gröna färgen som var under tapeten i sovrummet! Fattar inte hur jag har kunnat låta det va så innan! Killar!

Vad har ni för Er då?






Kommentarer
Postat av: Tina

Jo jag sitter mest framför datorn idag!

Men jag har hunnit målat mina naglar fina oxå. Kika in hos mig får du se. :0)

2008-08-21 @ 16:00:09
URL: http://beleza.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0