Cheer up!

Regn, regn och åter regn...Underbart augustiväder...Suck!
Vart å tränat, vilket kändes riktigt skönt. Det e väl i princip allt jag har gjort. Hm...får hoppas kreativiteten kickar in snart, för annars blir det inga kul inlägg från mig på ett tag. Blä, det e så höstigt nu. Ingen energi.
Vi ska suga ut det sista av sommaren på fredag förresten...Kräftor igen, hos mutti. Men suga ut huvuddelen på kräftorna e nåt vi inte gör. Usch, så groteskt! Hoppas det går att få tag på kräftor nånstans bara. Ska bli trevligt iallafall, har inte träffat min kära moder på ett tag.
Nästa vecka blire Stockholm dårå...chilla me kungen å dricka rötjut...Haha! Imponerad av min stockholmska?!
Vi ska till Megasyster å familj. Dock bara en dag. Ska bli kul att träffa dom alla, och att komma iväg lite. Ruttnar snart här hemma.
Men livet e vad man gör det till, eller hur. Så om jag ruttnar får jag skylla mig själv. Vore tråkigt, haha. So, cheer up!!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0