Rädd!!

Skulle möta en kompis igår kväll, och det hade redan hunnit bli mörkt. Hatar det, att gå i mörker helt själv.
Världen kryllar av onda, sjuka människor. Speciellt utsatt e man som kvinna. Jag hade inte haft en chans att försvara mig om det kom nån galning.
Det hjälper inte heller att vägen jag var tvungen att gå, ligger bredvid kyrkogården där en ung tjej mördades för massa år sen.
Det e åxå sjukt att varenda kille jag passerar e en potentell våldtäktsman i mina ögon. Hur hemskt måste inte det kännas för killarna, om dom visste?!
Råkade inte ut för något på min väg, men shit va rädd jag var. Mörker borde förbjudas!!
Man borde införskaffa sig nåt vapen, hehe. Eller gå på nån självförsvarskurs. I mitt sinne tror jag att jag hade blivit fullkomligt galen om någon hoppade på mig, siktat på ögonen med mina långa naglar, eller bitit den jäveln! Det värsta hade varit om man blev helt handlingsförlamad...
Tur att det e dag ett par timmar till!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, mörker borde verkligen förbjudas utomhus på kvällarna! Det e kusligt om man går ensam! Huh! Antingen lära sig självförsvar eller undvika att gå ensam! Eller vad säger ni andra?

2008-08-15 @ 15:42:09

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0