Sommarkatt

Jag saknar katterna så otroooligt mycket! Eftersom jag inte vet mina framtidsplaner och eftersom jag inte vill ha innekatt, så kan jag inte bara skaffa katt hursomhelst! Men om "det kommer till mig," av slumpen, att en kisse behöver ett hem helt desperat, hade jag haft svårt att tacka nej.
Läste i gårdagens Metro att sommarkatterna e fler än någonsin! Värst e det i Sthlm, men riktigt illa i Gbg också. 7-8000 katter som lever ute. Vad e det för folk, som bara lämnar sina katter?! Det e liv också! Man blir så arg.
I hela mitt liv har vi haft djur; katter, hundar, fåglar, kaniner, marsvin och t.om en sköldpadda. Vi hittade några av katterna vi haft, på soptippen, på 80-talet. Jävla idioter - hur kan man lämna små kattungar att dö en sån plågsam död? Dom människorna har inget hjärta! Skäms på er!!!


Siri-Piri drömmer sött..säkert om mat :)


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Nee det e sjukt....jag vet en katt som behöver ett hem :) hehe...puss puss!

2008-08-19 @ 21:17:59
Postat av: storasyster

va, vilken katt?! hmm...puss

2008-08-19 @ 22:47:22
Postat av: lillasyster

hihi berättar mer imon....nu nanna....pöss

2008-08-19 @ 23:37:17
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Det är hemskt med alla hemlösa och oönskade katter. För att de ska minskas krävs kastrering och ID-märkning! /Tass

2008-08-21 @ 21:00:05
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0