Söndag!

Bläää hatar söndagar! Även fast jag inte jobbar så e det själva stämningen. Allt e stängt och tyst! Men men! Igår vart man lite seg som sagt! Men orkade släpa mig iväg för att se den nya Arn filmen på bio med sambon. Den va faktiskt bättre än den första filmen. Planen var att gå på bio med mamsen idag också, men filmen vi ville se hade inte börjat visas än.

Vad har ni gjort i helgen? Planer för veckan?

Själv ska man ju till storstan för att träffa storasyster, hennes sambo och deras lilla gullesnuttepluttbebbe! Åhh ska bli så kul att se honom igen!

Annars e det väl same old...söka jobb, fixa och dona, busa med katten, knattra på datan....hmm ja! Men på söndag firar jag och min älskling våran 2 års dag! Hjälp va tiden går fort!



Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: mum

Är det idag eller menar du nästa söndag som ni firar er 2 årsdag? Jättegrattis i vilket fall!!! Puss på er båda

2008-08-31 @ 14:35:33
Postat av: Lillasyster

Nästa söndag! tack tack mamsen....bläää seg idag, ringer senare! Puss puss! :)

2008-08-31 @ 14:39:34
Postat av: megasyster

Grattis till er båda!Kram

2008-09-01 @ 16:29:04
Postat av: Lillasyster

Tack Mega syster :D

2008-09-02 @ 09:27:32

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0