TACK som fan!

Ville bara tacka för alla underbara, fina och kärleksfulla kommentarer vi får! Vi uppskattar det så! Vi 2, syster och jag behöver inte msn å sånt, för vi kan prata med varandra i kommentarsfälten!!!!


Så som jag sliter med den här datorn, och inte ens en liten hälsning får man?! Om jag inte anstränger mig med dom tröga tangenterna så ser det ut ugefr såhr. Ni fattar hur rrterande det blr nr vissa bokstver inte funkar, såte uppmuntran hade ite suttt fel!

Gillar ni inte vad vi skriver...


:(

Jag tänker tjata tills ni gör mig till viljes, bara så ni vet!! Det e inget hot, det e ett löfte! ;)


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hahaaa ett ord....PMS :D

2008-08-29 @ 11:43:43
Postat av: AMHL

Tappa inte modet! En del kanske är blyga vad vet jag! Jag gillar o följa er blogg! Fortsätt så!!!! Kraam!!!!

2008-08-29 @ 14:22:38
Postat av: AMHL

P.S. Och man kan inte kommentera allting, men det e kul o läsa. D.S.

2008-08-29 @ 14:25:34
Postat av: summer

Sommaren kom tillbaks! Jippiii! Idag e de nästan 24+ Och i mon e det mellan 19-22, man kanske kan både bada o sola imon. Härligt!!!

2008-08-29 @ 14:48:06

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0