Träna

Japp tränat hann man med idag oxå! Idag tränade jag rygg :)

Brukar ni träna något?

Regn och rusk ja storasyster, då e det svårt att se positivt på allt! Men det ska bli kul på fredag iaf.

Efter du har tränat måste du fylla på med kolhydrater och protein. Så här kommer ett par mellanmål ni kan äta!
 


Tonfiskröra på grovt bröd

Blanda en tonfiskburk med ett par matskedar majonäs och krydda efter smak och tycke. Bred sedan röran på ett grovt bröd och garnera med dina favoritgrönsaker

Keso/kalkon macka

Grovt bröd, kalkonpålägg, keso, grönsaker! Du kan även ha skivor av avokado på! Avokadon är fet, men innehåller nyttigt fett.

Kesella mellanmål

Ta kesella och toppa med färsk frukt och nötter





Kommentarer
Postat av: storasyster

BRA att du tränade rygg, för det skippade jag idag...hihi, om vi ändå var siamesiska tvillingar;)

2008-08-27 @ 19:00:59
Postat av: Tina

Jo jag tränar med min Wii Fit nu, skitbra! Imorse blev det Yoga och lite slalomåkning hihi. :0)



Det är jättegott att hacka ner lite smörgåsgurka i den där tonfiskröran, jag brukar göra den.

2008-08-27 @ 21:33:56
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Jag säger alltid att jag tränar på gym. Men numera är det lite si och så med den saken. Jag vill men har svårt att komma dit utan någon kompis.



Tack för tipsen angående sömnen. I natt var det bättre faktiskt. Och se - jag är uppe tidigt! Kram.

2008-08-28 @ 09:03:08
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0