TRASIGT!!

Allt går sönder. Börjar tro att jag e förföljd av en poltergheist. I denna lägenheten (7 år eller så) har 3-4 tv apparater dött. En tv var bara 1,5 år. Datorn håller på att flippa nu med...och den e hyfsat ny. 2 år kanske. Måste ha en fläkt för annars blir den överhettad. Tangenterna funkar inte...nu e det i som strular...En polare sa; " E det denna du bloggar med??" Han var så förvånad..
Precis nu slutade min zoom på kameran att funka och jag bröt en nagel på köpet när jag försökte fixa zoomen...Speglar? Hm, har väl en sisådär 40 års olycka kvar. 7 års olycka/trasig spegel.
Varför köper jag helst billigt? Dyrt går sönder lika fan!
Jag tror på detta; "När du dör, då har du inte mobilen med dig!" Materiella saker e ganska oviktiga då, eller hur?!




Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Okej tv apparaterna kan jag inte förklara....men datan e ju paj dels för att det e en kass data dels för att det e 10 kg damm och aska i den....lilla lortfia! Puss!

2008-08-23 @ 00:02:10
Postat av: storasyster

Hahaha, inte därför!Puss

2008-08-23 @ 09:35:08

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0