Ska vi kyssas?

Här e jag! Har flängt runt på stan halva dan. Varit och hälsat på ett ev. "rehab-ställe", berättar mer när det e klart. Och nej, det handlar inte om rehab as in drugs...haha. Arbetsträning mer. E ju sjukskriven sen ett tag tillbaka...
Håll tummarna bara!

Kollade efter kräftor, men lite för dyra nu...blir nog räkfrossa imon istället!

Lilla och megasyster och mamma har alltid varit bokmalar, men inte jag...fast ett boktips har jag!! "Konsten att kyssas" av William Cane.
Ni förstår ju att jag e en kyssexpert nu!
Boken e så kul! Det finns massor av olika kyssar - men en jag inte vill prova e Den trobriandiska kyssen...Vill du?
I korthet så e det urinvånare på Trobrianderna (200 km norr om Sydney, Salomohavet) som kysser så här:

Sitt nära varandra på en matta
Konversera med varandra
Kramas och kyss
Kamma varandras hår med fingrarna
Gnugga näsa
Gnugga kind mot kind
Gnugga mun mot mun-utan att kyssas
Sug varandras tunga
Gnugga tunga mot tunga
Sug intensivt på din partners underläpp
Bit i din partners underläpp till den blöder
Byt saliv med varandra
Bit din partner i hakan
Gnag på din partners näsa
Dra med kraft i din partners hår
Bit av det yttersta på din partners ögonfransar

Mmm! Haha, såna böcker läser jag!





Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Undrade när ett inlägg skulle komma....aaaj säger jag bara...puss!

2008-08-28 @ 20:13:52

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0