Bortskämd!

Inte riktigt trött än...ska kolla på tv en stund, sen sova. Katterna lär väcka mig vid 5-6. Jag skämmer bort dom...tänkte det häromdagen, att om jag får barn, så kommer dom bli sååå bortskämda. En liten söt blick och jag smälter. Ajabaja, inte bra.
Dom kommer bli tjocka också...katterna alltså. Helt galna i mat, ALLT ska dom provsmaka...och verkar gilla det mesta. Potatismos, majs, chips, pasta, rödbetssallad, kakor, ost, keso, kycklingkorv, skaldjur etc. Jag ger dom mini - mini smakprover, vill ju inte misshandla dom genom att göra dom sjukligt överviktiga eller så. Inte bra för deras små magar heller.

Jaja, måste bli lite tuffare...haha!

Från oss 3,  till er alla, sov sött!




Kommentarer
Postat av: Tina

Hmm du kanske har myntat ett nytt uttryck där.

Curling-matte (ist. för curlingföräldrar) hihi. ;0)

2008-12-05 @ 10:04:30
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: mum

Fin bild på de små; lila o svart e så snyggt ihop!!! pusss

2008-12-05 @ 10:58:19
Postat av: mum

p.s. Kul att du skriver igen!!!!!

2008-12-05 @ 11:07:03

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0