Fredag!

Hallå!

Idag vaknade jag sent som vanligt, klockan tio rättare sagt. Har läst lite i en bok jag önskade mig av mami, nämligen den sista boken i Stieg Larsson triologin "Luftslottet som sprängdes", ni som missat dessa böcker läs genast. I början läste jag första kapitlet om och om igen, men när jag väl kommit in i den sträckläste jag den och sprang för att köpa bok två och sen tre :)





Sen ringde sambon turridningen, dom hade ingen plats kvar imon, så vi bokade upp oss på nästa lördag, vad kul det ska bli! Äntligen bär det av efter många om och men.

Senare idag ska vi till gymmet, idag spelar en Dj under tiden man tränar, hehe! Hoppas han har bra musiksmak. Annars brukar man plågas med dåliga radiohits och gammal rock :O

Ja det e väl det som e planerat!

Funderar på om det finns ngn bra film att se i kväll, "The Bucket list" som jag såg häromdan var jättebra, gå och hyr om ni får tid över. Klart sevärd!

Ha det så länge



Kommentarer
Postat av: mum

vad skönt att ridningen ska bli av nästa lörd. iaf. pussss

2008-12-05 @ 14:26:15

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0