Hallå Storasyster?!

Vart har hon tagit vägen? Nu är det dags att komma tillbaka! Inget kul att blogga helt själv :(

Sitter med en kopp kaffe, ekologisk proviva, och två minifrallor (dom jäste inte ordentligt) mums, vänt på dygnet helt, bara sover och sover. Känns verkligen som man gått i ide :O

När jag var och tränade igår så kollade jag på alla som var där som vanligt, en broilergubbe stor som ett hus med solariebränna, några gamlingar, sen kom ett gäng småpojkar och sen var det jag!

Efter ett tag kom en tjej, medans jag stod bland alla hantlar och körde rygg med 10 kilo, så kommer hon och börjar göra ngn övning med en kilos hantlarna, hon var i min ålder, varför?

Samma med roddmaskinen som folk tar tio tag på och sen tror dom är uppvärmda.

Eller personerna som går från maskin, till maskin utan att veta vad de gör eller varför, helt planlöst.

Jag är verkligen inget proffs, men varför ens göra ngt om man bara ska mesa, det gör ju INGEN nytta, suck, då kan ni lika gärna "träna" hemma istället för att slänga ut massa pengar på gymkort.

Så är du en sån fusktränare, stanna hemma! Det är bara slöseri med tid!

Ungefär som denna träningsvideon haha



Nu kolla mail, sen cykla till gymmet!

Kramen

 

Kommentarer
Postat av: Tina

Men man slipper ju stå och vänta så länge på "fusktränarna" vid maskinerna ju hahaha. ;0)

2008-12-04 @ 14:20:34
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: mum

Alla e vi olika...

2008-12-04 @ 15:59:10
Postat av: megasyster

För många år sedan när jag hade ont i rygg och axlar gick jag på sjukgymnastik. Då fick jag träna med superlätta vikter. Jag fick inte ta tyngre eftersom det var risk arr jag tog i med fel muskler. T ex när man tränar biceps med hantlar är det lätt att man tar i med ryggen....

2008-12-04 @ 17:24:08
Postat av: Lillasyster

Hehe jooo men alla kan ju inte lida av ryggont :) Men fattar vad du menar!

2008-12-04 @ 17:53:37
Postat av: storasyster

Haha, Jim C! Sjukt roligt!

2008-12-04 @ 22:04:46

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0