Sjuk!

Förlåt att jag inte har bloggat, men jag har varit sjuk, magen va kaputt i helgen :(

Men men nu mår jag bättre, så bra man kan må när man går hemma. Som ni vet är det inte den bästa av tider att söka jobb nu, ingen vågar anställa helt enkelt. Jag hörde rätt ut att ja det e omöjligt att få jobb innan sommaren. Fast det tror jag inte helt på, trots att det var en kunnig person som sa det. Personligen tycker jag det e helt sjukt att man som kunnig och villig arbetskraft får gå hemma. Jag har fått tillbaka min magkatarr. Ja men du gör väl ingenting? Bara latar dig? Den som aldrig gått hemma kan inte uttala sig.

Så här skriver Ingegerd Rönnberg för fastighetsfolket

Farligt för hälsan att vara arbetslös
Arbetslöshet påverkar människors psykiska hälsa. Många lider av ängslan, nedstämdhet, oro och sömnsvårigheter. Sämst mår de som mest aktivt söker jobb.

NO SHIT, jag mår sämre nu än av stress i skola och på jobb kan jag tala om.

Hela artikeln kan ni läsa här

www.fastighets.se



Nu ska jag äta frulle

Hörs sen

Vart e Storasyster förresten? Ropa så kanske hon kommer!




Kommentarer
Postat av: Tina

Hmm ja det är ju svårt för arbetslösa ändå, utan ekonomiska kriser.



Men just nu finns ju många som vill ha julbordsnissar och extra i butiker om du kan tänka dig ett tillfälligt jobb för lite klirr i kassan. :0)

Hoppas magen är bättre. :0)

2008-12-02 @ 11:59:59
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Vickan

Jag har ett toppenerbjudande till just dig,

man blir medlem här - sedan tjänar man enkelt ihop poäng som byts ut av gratis pressentkort. Gå in och bli medlem (helt kostnadsfritt) http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11534

2008-12-02 @ 13:23:11
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: mum

Jag ropar så högt jag kan: Storasyster!!!! Du kan la skriva dådå!!! Saknar dina inlägg!!! Please!!!

P.S. Ja, går man hemma för länge (sjuk eller arbetslös) så krymper ens värld på alla plan...

2008-12-02 @ 18:54:47
Postat av: megasyster

Det är klart det finns jobb! Det finns jobb för dig också! Och storasyster med!Sådetså!

2008-12-02 @ 23:15:43

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0