Träningsfreak!

Haha ja man kan nästan tro att jag är det, men allvarligt man blir beroende :) Idag körde jag rygg, det känns kan jag säga. Imorgon blir det en cykeltur in till gymmet, tar väl ca: 30 minuter, så ingen uppvärmning nödvändig, skönt sen armar! Sen på fredag blir det gymmet igen och på lördag islandhäst turridning om det finns några platser kvar. Det kommer ju garanterat kännas i röven när man har skumpat runt i två timmar. Söndag vilodag, möjligtvis lite yoga.



Annars har dagen mest bestått av betapet och bakning, grova frallor blir det!

NU måste jag vila, hoppas allt är bra med er?

Kramen



Kommentarer
Postat av: mum

visst e de så... det blir som ett beroende, fast bra beroende...så ta det lugnt, så att du verkligen vilar oxå!!!! pussss

2008-12-04 @ 07:13:38
Postat av: megasyster

Åh jag blir också sugen på att träna!Tror jag ska börja träna något efter nyår!. Låter supermys med islandshäst! Ibland inbillar jag mig att jag vill lära mig westernridning. Har du provat det?

2008-12-04 @ 09:31:54
Postat av: Lillasyster

Mum: Ja verkligen ett bra beroende :) Puss puss!



Megasyster: Westernridning, njaee, ridit i westernsadel, men inte på det viset man ska göra, rida med enbart skänklarna. Men det hade ju varit jättekul.Man ser verkligen samspelet mellan människa och häst inom westernridning :) Låter bra med träning för dig, man mår bra av det, sånt man får ta sig tid för! Puss puss

2008-12-04 @ 10:53:06

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0