Blogga lite

Den där lilla smygbloggar, så då måste jag också göra det! Med vissa problem; datorn håller ännu en gång  på att få värmeslag och tangenterna  funkar inte.

Jag har saknat att blogga lite måste jag erkänna.
Det här e min lilla ventilationsgrej. På den gamla goda tiden hade vi böcker som hade tomma sidor, där man skrev ner sina tankar MED EN PENNA! ! Denna kallades för en DAGBOK! Haha!
Min dagböcker handlade mest om  kärlek och vem jag tyckte va dum.

För ett par år sedan hade jag en  dagbok som jag skrev i; Den här ska bli min positiva bok. Det blev inte så. Jag klättrar som en tok på den positiva stegen... Jag faller. Igen-igen-igen.
Den där positiva stegen och dom där positiva tankarna som man borde tänka-kan ta sig i rumpan!
Dom finns inte i Djanes hjärna just nu, men jag har hopp!

Sitter och  pysslar vykort, kanske bilder sen!

Puss å kram så länge!


Kommentarer
Postat av: mum

En bok jag kan varmt rekommendera till alla:

Finn ditt livsändamål av Carol Adrienne.

Ett tänkvärt citat ur hennes bok:

"Dåliga erfarenheter skapar destruktiva vanor och negativa tankemönster och då förväntar vi oss dåliga erfarenheter och då dyker de mycket riktigt upp också, vilket stärker vår tro. - Med hjälp av våra tankar kan vi vända på det och få det vi vill få i våra liv".

kraaam!

2008-12-21 @ 07:57:38
Postat av: Charlotte

Sv; Haha det verkar som att din dator vinner över min då :P God jul :D

2008-12-21 @ 11:05:03
URL: http://aekitsune.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Det e bra, hoppet ska du behålla :D Puss!

2008-12-21 @ 16:01:42

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0