1954 personer

1954 personer har anmält sig...dom 2500 första får massa presenter så anmäl er! Jag ska, men inte gjort än..
www.rosasteget.se
Varje månad blir jag påmind om risken för bröstcancer...senaste gången jag hade en cysta som besvärade mig, punkterade dom 2 st..ett tag senare kom jag på att varför tog dom inte alla?? Jag ringde Mammografis "rådgivning" och sa att jag har massa cystor kvar, ( ca 10 st just nu...ca 6 har punkterats sen jag var 25) varför togs inte alla bort? Kan jag få en tid så att dom kan ta bort alla-för jag har så jäkla ont innan varje mens, jag ska väl inte behöva gå till läkaren och vänta på remiss å shit igen?? Sköterskan kunde inte svara på något....Vi tjafsade en stund, hon förstod inte mig och jag inte henne. Varför ha rådgivning om man inte kan svara på ens frågor? Så jag tänkte oK, jag går till läkaren snart igen, när cystorna blir för jobbiga och väntar på den där jävla remissen. Det e viktigt kvinnor å tjejer, undersök er, och häng på, på Rosa steget!!


Nu ska jag ut å träffa polarn, see u!! kram


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0