definitivt sjuk

Snörvel, har helt klart blivit förkyld. Superseg och tungt huvud. Tur att jag bara blir sjuk 2 gånger per år. Har tagit mig hem, sovit i flera timmar, och kom på att jag inte har nån mat hemma:(
Ska jag verkligen ta mig ut till affären? Orkar jag? Värsta med att bo ensam, är just sådana saker. Man måste göra ALLT själv, ingen som tar hand om stackars, ynkliga, sjuka mig.
Hepp, jag e så himla hungrig, måste gå köpa något. Vi hörs senare kanske. Kram

10 min senare; affären stängde 18.00 ÅHH! Jag döööör! Det blir rostat bröd resten av kvällen, med smör. Jävla skitaffär!


Kommentarer
Postat av: karolina

ja strassdiademet är fint. ska lägga upp bild sen hur det ser ut när man har på sig det.

2008-07-13 @ 18:51:05
URL: http://finehair.blogg.se/
Postat av: Tina

Men nej! F*n vad jobbigt sånt där e.

Hoppas du kryar på dig iallafall. :0)

2008-07-13 @ 18:57:17
URL: http://beleza.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0