Fan,fan,fan!

Idag har det mesta gått fel och alla har gnällt....jag känner mig äcklig, ful och fet. Allting suger och jag undrar vad fan det måste kännas så här för :(

Alla andra verkar leva i sin lyckliga lilla värld, medans jag lever i min egna lilla smutsiga bubbla. Om två veckor är jag arbetslös igen och jag får panik! vad ska jag göra med mitt liv? Jag vill bara ligga i sängen och ruttna bort.

Hoppas ni har det bättre?

Jag blir sååå arg....när ska det va min jävla tur att ha det bra? Som vanligt....som alla andra! Sen blir jag arg på mig själv som gnäller.....blaj också!







Kommentarer
Postat av: Maria

Men så e de ju i livet!!! Igår kände jag mig värdelös, ful och fet! Tyckte synd om mig själv osv, Jag sov på saken, och idag känner jag mig riktigt nöjd med mig själv! Kram!!!

2008-07-31 @ 20:26:40
Postat av: Lillasyster

Hej du! Jo det känns ju alltid bättre efter ett tag! Tack för din kommentar, den värmde! kram på dig :D

2008-07-31 @ 20:48:04
URL: http://systerochjag.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag kan looova att jag gått igenom många såna perioder i mitt liv. När det känns som värst, försök att tänka på alla du har i ditt liv som finns där för dig. Och det GÅR över! Trust me :0)



Tack för kommentaren om kläderna, den grå västen är min favorit oxå, den kommer bli väl använd. :0)

2008-07-31 @ 21:23:21
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Tack Tina! Känns skönt att höra :) Man vet ju att det går över....men ibland behöver alla lite uppmuntran! Kram på dig snygging!

2008-07-31 @ 22:33:57
URL: http://systerochjag.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0