Gaaaah....

...hade precis gjort iordning här hemma.....tog emot som f_n! Så tänkte jag slänga mig framför tv:n och ÄNTLIGEN ta det lugnt! Då ringer sambon och säger

- Du jag glömde, det ligger blöt tvätt i tvättmaskinen!

Dubbel gurgel....ska bara hänga upp tvätt nu med!

Men han kommer undan.....han hade plockat en stoooor skål med hallon åt mig från trädgården och skrivit en gullig lapp.

Ni glömmer väl inte att visa uppskattning till nära och kära?

En färdig middag till era föräldrar som kommer hem efter jobbet......en nackmassage på älsklingen.....en kram till kompisen.....det lilla räknas!

puss från.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sant som det e sagt!!!

2008-07-18 @ 09:22:00

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0