Good morning hot stuff!

Va gör ni?

Själv har jag precis plockat iordning här hemma, kollat mailen och ätit mina knäckebröds mackor med skinka och tomat, kaffe med mjölk. Hela frukosten innehöll hela 2.5 points haha :D

Snart ska jag väcka sambon och komma igång här! Nästan lite nervös över att träffa min systerson ihhh, ska bli så kul!

Mjaoooo.....vad varmt det e, sola vid havet står på schemat, hur gött e det inte att vara ledig i helgen!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Veckans drinkrecept: Angels tipVJ6033 från Versus


Bikini: Ellos
Drink: Angels Tip
Solglajjor: Versus





Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0