Grilla

Damn, vilken värme det e! Så skönt! Ja, ni hörde ju, imon ska La familia grilla! Kyckingkorv, spett och mammas mumsiga potatissallad! Recept kommer senare, så jäkla god!

Shoppade lite på rean idag, eller nja, bara ett nagellack...åsså köpte jag "Self-tan Wipes" - får se hur det blir. Och Hawaiian Tropic sun oil! Aldrig testat förr, men hoppas på en snygg bränna! Ska grilla min kropp som en kyckling på ett spett, haha! Älskar att vara brun, älskar solen och havet och sommaren! HATAR vintern! 



Syster 3 och familj var här igår. Blev helt kär i min lille systerson. Vilken charmör! Smilgropar har han fått dessutom, ni fattar ju gullighetsfaktorn!


Ha så bra, ska hoppa in i duschen nu och smeta in mig med mina wipes. Hoppas det blir jämnt, huh!?

Kram


Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0