Höst

Usch, jag tycker det känns som höst redan...var e den riktigt varma sommaren?! När man måste ha fönstrena vidöppna, när stearinljusen som står i fönstret smälter, när man klagar på att det e för varmt och man hoppas det ska regna snart. Skitväder e vad det e nu. OK, lite sol-men fan inte SOMMAR!

Var i Tunisien, Sousse förra september, gud vad jag önskar jag var där! Det passar kanske inte alla, men jag älskade det. Fast egentligen skulle jag kunna vara vartsomhelst, bara det e sol, hav och stränder. Det finns inget bättre! Då e jag lycklig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det e väl en typisk svensk sommar! Man får gilla läget, om man inte har möjlighet att förändra sin sits och se framemot sol och värme, för den kommer förr eller senare! En Solig Kraaaaam!!!!

2008-07-01 @ 10:10:24
Postat av: Tina

Man får väl buga och bocka för att ni gjorde något åt mitt lilla önskemål. :0)

Gillar ju systrarnas blogg så nu slipper jag bli så förvirrad över vem som skrivit vad. ;0)

2008-07-01 @ 10:19:07
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: storasyster

anonym; kram på dig med, men jag gillar inte läget, hehe :(



Tina; vi tar allt på fullaste allvar, klart vi lyssnar på önskemål, hihi! Kram

2008-07-01 @ 15:15:23
URL: http://systerochjag.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0