Just another monday...

Idag började jag jobba! Seg nu....men det kändes kul! Alla e så goa! Kalla mig Bagare Bengtsson :D Imorgon och söndag e jag ledig denna veckan. Bloggandet kommer nog bli lite mer sporadiskt! Går upp halv fem varje morgon.

När behöver du gå upp på morgonen? Kan slå vad om att det inte e lika tidigt som mig iaf. Jag som e nattuggla med, aja får väl se hur länge man orkar :)

Ikväll ska jag ringa syster, slappa, äta massa frukt. NO candy for this fatty. Mina jobb byxor skärde in i magen haha.....så jag fick ett par nya och låna.....fula som stryk...men hellre det än att behöva gå och hålla in magen och stå upp hela dagen. Äsch skitsamma :D

Vill ha en herrklocka...dom e snyggare än damklockorna....kan man korta dom till en dam handled eller rättare sagt min?

Zenith....mucho snyggo....ge mig nu!                                           





Kommentarer
Postat av: Tina

Själv kliver man ju upp kl 8 som tidigast!

2008-07-14 @ 21:18:44
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Haha Tina din lyxlirare.....måste du inte jobba till jättesent då? :) Kramen

2008-07-15 @ 09:49:47
URL: http://systerochjag.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0