Mitt nya jag!

Japp....så e det :D Började min första dag med att räkna points....fick låna en kompis viktväktar häfte! Ska testa det ett par veckor! Wish me luck!

Annars har jag jobbat idag.....mötte upp sambon....handlade lite käk.....ska grilla ikväll *mumma* Sambon ringde idag och frågade om jag ville ta hand om en liten harunge som en kvinna på hans jobb tog hand om. Jag köpte spån och sådär. Men när jag var på väg hem, så ringde killen igen och sa att den lilla bebben hade dött! R.I.P lilla ninnis :(

Vad har ni för Er då?

Inhandlade ett par vita sneakers och kortade min nya herrklocka igår *sweet*

Imorgon ska vi åka och sola hela familjen, äntligen ska jag få träffa min lilla systerson, köpt lite smått och gott åt honom med.

Nee nu e det slapp tajm!Sorry för den osammanhängande texten.....peace out!         



Kommentarer
Postat av: Tina

Usch då, stackars ninen. :0(



Vi ska ha solning och grillning med hela familjen imorgon. Hoppas ni hade en riktigt trevlig kväll. Kram på er båda. :0)

2008-07-25 @ 22:20:25
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Åh myspys med la familla....va trevligt! Kram på dig och familjen :D

2008-07-25 @ 22:47:11
URL: http://systerochjag.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0