Söndag oh no!

Va fin ringen i mitten var syster :) tror jag blev kär!

Igår fick jag ledigt från jobbet....va på fest hos en kompis i fredags! Tror vi va 25 personer iaf. Dom hade hyrt lampor och rökmaskin och grejer till vardagsrummet= dansgolvet! haha han har har alltid dom bästa festerna....syster kände sig krasslig och ville inte följa med ! Träffade en gammal tjejkompis.....jättekul....världen e bra liten :) Hon har bott utomlands men nu bor vi jättenära och ska försöka ta upp kontakten igen! Resten av kvällen lekte jag match maker åt killens kompis som snart åker iväg för att plugga. Jättetråkigt! Gonna miss U dude! Det e hans katter syster tar hand om. Tror inte han kommer få tebax dom. :D 

Så igår låg jag och sambon och slappade hela dagen....kollade på gamla "morden i midsomer" avsnitt och käkade massa god mat! Idag ska vi fixa lite....åka till sambons mamma och hämta alla mina tradera köp.....yaaay!

Vad har ni gjort i helgen?

kram från....


Kommentarer
Postat av: Tina

Inte så mycket, men idag fyndade vi lite på rean. Kolla in bloggen får du se. :0)

2008-07-20 @ 15:20:51
URL: http://beleza.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0