söndag

Ja, det var hur skoj som helst med nattbadet, men nu tror jag att det e en förkylning på gång...känner mig lite halvdassig:(
Är fortfarande hos mamma, ska strax hoppa in i duschen, fixa iordning mig och ta mig hemåt till katterna. Saknar dom så!
En av dom bästa sakerna här, är maten!! Jag älskar mat, och det smakar alltid godast om nån annan lagat den, och när man inte äter ensam. I fredags blev det vegetariska burgare ( mammas tips; lägg burgaren i ett kaffefilter för att undvika kladd! ) och igår åt vi hajmal! Så jäkla gott!

Vi ses senare, kram på er!






Kommentarer
Postat av: karolina

såg välditg smarrigt ut

2008-07-13 @ 18:04:13
URL: http://finehair.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0