spooky

Jag har ett spöke i köket...för några år sedan, var ena syrran här och hälsade på. Jag stod i köket och diskade, och kände hur hon smög upp bakom mig...ni vet, utan att se kan man känna att någon e bakom en. Jag vände mig om, och ingen var där. HUH!
En kompis lilla dotter, ville inte gå in i köket för hon sa att "han" var där...Jag har inte känt av nåt på länge, men katterna kan ibland sitta och titta mot köket som om nåt är där...
Så, spöke eller ej, vem vet. Tror det är min beskyddare isåfall.
Kolla den här bilden då...ovanför min kompis huvud!! Som en vit hatt...Scary va?? Hehe, i detta fall e det bara rök från min cigarett. Eller e det nåt annat?! HHHOOOOOO




Kommentarer
Postat av: Tina

TACK! Vad glad jag blir! :0)

2008-07-02 @ 10:08:10
URL: http://beleza.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0