Trötter!

Sorry för dålig uppdatering! Vart buzy som tusan :) Helgen var jättetrevlig och systersonen e världens sötaste! Sedan har jag jobbat som en tok, mkt att göra! Men igår va jag ledig! Jag och sambon åkte till en sjö, för sol och bad! Sedan beställde vi hem pasta och spelade brädspel. Idag har det varit jobb och nu väntar jag på en efterlängtad middag.

Vad har ni gjort honeys? Ngt kul hoppas jag!

Jag längtar till helgen! Det e grillfest med vänner och syster inplanerat, fan va najs! Kan det inte va lördag nuuu :D

Ni har väl inte missat att X-files filmen "I want to believe" snart har premiär. Det e månadens have to!

Vem har inte sett och älskat Arkiv X! Jag kommer ihåg ett avsnitt som gav mig mardrömmar i månader. Handlade om ngn konstig missbildad och inavlad familj, som mördade en man och hans fru....ihhh scary! Any how...här kommer film trailern! Gå och se!







Kommentarer
Postat av: Tina

Jag ska definitivt se filmen! Är inte nån stor biobesökare så jag väntar snällt tills den släpps på DVD om jag orkar vänta. :0)

2008-07-31 @ 10:14:35
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Ja men det tycker jag du ska! :) Den verkar så bra! Kramen!

2008-07-31 @ 20:49:32
URL: http://systerochjag.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0