Wiehee....

....jag kommer bli 88 år enligt storasysters test :)

Kom nyss hem från jobbet....tröttare än tröttast! Tänkte käka lite sparris soppa och ostmackor till middag. Orkar inte göra ngt annat. Bara två dgr kvar sen e jag ledig hela söndagen och det e älsklingen med.....mys pys :D

Vad har ni haft för Er då?

Kollade in Rachel Rays hemsida....där tipsar hon om ett par knasiga våfflor! Vem vågar pröva först?

* Grädda våfflorna
* Smeta på jordnötssmör på den varma våfflan
* Ringla över med honung
* Släng på lite banan eller äpple (granny smith)
* Avsluta med att lägga över en annan våffla= Dubbelvåffla!

                










Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har jobbat hela dagen, dag 4 av 5 och är faktist ledig hela helgen tjoohoo!

Det lät ju hur smarrigt som helst ju! Jag äääälskar jordnötssmör.



Haha frågan är om man vill bli så gammal ;0)

2008-07-17 @ 20:25:04
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag har jobbat hela dagen, dag 4 av 5 och är faktist ledig hela helgen tjoohoo!

Det lät ju hur smarrigt som helst ju! Jag äääälskar jordnötssmör.



Haha frågan är om man vill bli så gammal ;0)

2008-07-17 @ 20:25:13
URL: http://beleza.blogg.se/

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0