Det är ett liv för f_n!

Läste på tjejforumet jag brukar vara inne på. Då är det en tjej som brukar köra med avbrutet samlag och är orolig om hon är gravid.

Använd hjärnan ni har tjejer! Jag har själv tagit bort ett liv för åtta år sedan! Det var det värsta jag någonsin har gjort. Jag är absolut ingen abortmotståndare, man gör vad man måste!

Men när människor upprepar sina misstag gång på gång....då har man fane mig inget rätt att vara orolig för SITT liv. Då handlar plötsligt ditt liv om en enda person! Vill ni ha det på ert samvete? Det finns kondomer, det finns p-piller, p-stav, det finns sååå många sätt att skydda sig på! Visst sen så är aldrig ngt till hundra procent säkert. Men man får ju iaf. försöka! Snälla skydda er tjejer och killar, innan det är för sent!


Om ni är intresserade av aborter och människor som är emot det! gå in på MRO www.abortnej.se, men det e inget för känsliga kan jag lova! 

Men självklart är det kvinnans rätt att få göra abort och själv bestämma över sin egna kropp! Tänk efter bara!





Kommentarer

Tyck till om vad du vill!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0